2009-02-04

Nu kör vi igång igen

Efter en liten paus så är det dags att damma av inläggsknappen och börja skriva igen. Jag har nämligen en sån otrolig tur som har en kompis som ställer upp på att testa sej som eventuell donator till mej.

Att det finns så generösa och oegoistiska människor är helt otroligt, man saknar ord nog för att beskriva känslan och glädjen.

Min kompis "erbjöd" sej redan förra året, men jag sa då att det skulle vara i yttersta nödfall som jag skulle tacka ja. Men efter att min syster och min morbror fått avslag som donatorer och jag har en uppskattad kötid för en nekronjure på ca 8-10 år, och mitt hjärta har fått mycket stryk, så tackade jag ja.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så fantastiskt! Hoppas verkligen att det går vägen den här gången. Underbart att det finns såna människor. Jag är så glad för din
skull!!!!!

(Trevligt att du börjat blogga igen också!)

Nettan sa...

Jättekul!! Det var fantastiska nyheter. Tredje gången gillt, heter det väl?