2008-07-17

Hur har det gått med utredningen?

Oj, det var bra länge sen jag skrev något. Förlåt mina trogna läsare (jag skriver i pluralis, räknar kallt med att det är fler än min mamma som läser min blogg), att jag inte hunnit med/tagit mej tiden att skriva.

Men här kommer en kort sammanfattning om vad som hänt sen sist:

Min blivande donator har haft det riktigt tufft den sista tiden (enligt mej), det har varit arbets- EKG, lungröntgen, benmärgsprov, hjärtröntgen, njurfunktionstest samt som vanligt dussintalet med blodprover.
I det stora hela ser det bra ut, dessvärre så har man upptäckt ett par saker, som kan påverka en eventuell donation, troligtvis inget allvarligt för donatorn, vid minsta lilla risk för donatorns hälsa, stoppas utredningen och en eventuell donation, allt för att inte äventyra dennes hälsa.

Det blev visst en mkt kort sammanfattning, klockan är kvart över fyra på torsdagsmorgonen och det är dags att nanna kudden, snart vaknar vår dotter, och då är det full fart hela dagen (har funderat på att koppla en generator till henne för alstring av energi, skulle lätt konkurrera ut ett kraftverk och rädda ett par älvar).

Inga kommentarer: