2009-03-21

Denna blogg är nu satt i ett permanent viloläge.

Någonstans har jag förlagt skrivlusten, ambitionen, intresset och glädjen i att skriva om dialys och hur det går och inte går. Så nu lägger jag ner skrivandet på denna blogg, den är ju iofs ganska uselt uppdaterad redan.
Istället kommer jag att lägga den (lilla) tiden på min blogg: http://www.130kvadrat.com/ , och på att besöka mina favoritnjurbloggar.
Till min donator: Jag kommer alltid att känna en enorm tacksamhet och beundran över att du ville ställa upp. Du är en person med ett mkt stort hjärta (inte medicinskt menat), jag är imponerad över ditt engagemang.
Synd att vi inte passade ihop (nu menar jag medicinskt).
Min mail kommer fortfarande att vara aktiv: kidneypaj@gmail.com

1 kommentar:

Anonym sa...

Så himla trist att det inte funkade för er heller. Inte nu heller. Man tycker att det borde vara din tur att ha lite flyt i tillvaron vid det här laget. Jag känner verkligen med dig.

Hoppas att tabletterna hjälper så att du får må _lite_ bättre i alla fall.